lördag 8 augusti 2009

Trötter

Givetvis så har jag hunnit ställa till det för mig själv idag också...med en karl, en kund eller vad man nu vill kalla sådana. Fast det var inte så farligt och inte så jobbigt, men ändå...
Så nu är jag trött, har ännu mera ont och vill mest bara sova. Dessutom har jag fått en ångest över något jag kan ha sagt och gjort. Det är väldigt länge sedan jag kände att jag pratat för mycket, jag brukar ju oftast prata lite för lite. Fast just nu är det upp och nervända världen här tror jag...

2 kommentarer:

Stefan sa...

Hej kära medmänniska jag känner din frustration och även din blandade skräck känsla av att bli avslöjad. Hoppas Du tar bra betalt när Du ändå gör en samhälles inriktad välgärning. Du kan lika väl tänka så för det är ju helt klart så det är med mina ögon sett.Stor bamse kram varför skämmas för att man gör något man är bra på. :-)

svartängel sa...

Hm, jag tar inte bra betalt alls..eller de kanske jag gör egentligen, men eftersom jag inte styr över de där själv så är det någon annan som får största delen av pengarna och jag får det som mina ägare bestämmer att jag ska få. Utifrån det jag har gjort, hur jag har skött mig och hur nöjda kunderna har varit.

Jag kommer nog alltid att vara rädd att bli avslöjad för de känns som om jag har en del att förlora. Även om jag kanske också har något att vinna genom att sluta....men de är svårt att sluta när det finns andra som gärna vill att man ska fortsätta...

Skäms gör jag för att det jag gör är rätt läskigt och kanske inte så smart...och för att jag på något sätt tycker att de jag gör är fel, smutsigt och fult...fast sen kanske jag ändå är rätt bra på det jag gör...vanans makt är stor...