måndag 10 augusti 2009

hjärnskrynklaren är tillbaka

Har fortfarande en aning problem med att sova, vaknar hela tiden och nu har jag varit vaken i några timmar utan att ha kunnat somna om. Jag blir bara mer och mer trött. Jag har lite mindre ont nu, men än har jag en del problem lite här och var som spökar för mig. Vet inte snart om jag är en levande varelse eller en död.
Idag är min hjärnskrynklare tillbaka från semestern och hon har bokat in att träffa mig. Jag vill då verkligen inte dit för jag vill inte prata om vad som har hänt i sommar. Hon lär få spader och sen tar hon väl semester igen för att slippa mig...Så jag försöker komma någon bra ursäkt till varför jag inte ska behöva går dit...eller så går jag dit och erkänner att jag spårat ur och tar alla konsekvenser sin finns att få...fast jag är ju usel på att erkänna så jag kanske bäddar in allt fint och prydligt så hon inte blir rädd...

2 kommentarer:

Monika sa...

Nänänä försök inte!!!Varför i hela världen ska du fösköna??Säg bara som det är, rätt av. Jag lovar din terapeut, är rustad för att höra sanningen:))Förresten tycker du inte att det är slöseri med tid och resurser om du går dit, och pratar om att baka kakor och byter recept?:))Det skulle jag tycka i alla fall.
Gooood luck:))
Kram

Vilsen sa...

GE DIG NU!!!!
DU måste prata, och prata sanningen!
Du KAN INTE fortsätta så här...
KRAMAR till dig vännen.
TYCKER OM DIG!var rädd om dig...