onsdag 12 augusti 2009

halvt bra

Idag har jag en sån där obeväm dag då inget känns riktigt uselt och inget känns riktigt bra. Så där så jag inte riktigt vet vem och vad jag är. Har lite sånna där jag är fet och ful känslor som inte släpper, lite äckel över mig själv. Samtidigt så går jag omkring och är lite glad över att jag är bra. Fick ett telefonsamtal om ett jobb där jag tydligen är aktuell. Ett riktigt jobb alltså och som låter rätt bra för mig...förutom att de inte är här där jag bor. Ändå blev jag glad för då känns det igen som om jag är någonting. Som är bra alltså...det är inte kul att känna att man inte duger...

3 kommentarer:

Vilsen sa...

Du är vacker! (det vet jag)
både inuti och utanpå...;)
Du är klok, och JAG TROR PÅ DIG!!!!
Ha en SKÖN dag!
KRAM

Anonym sa...

Du är bra!

svartängel sa...

Näe, inte känner jag mig vacker vare sig på insidan eller utsidan...jag känner mig som skräp ju...
Hoppas du också får en bra dag...kram..

Du är bra du med inti...kram..hoppas de har löst sig för dig..