söndag 24 januari 2010

Jag hade gjort fel så..

Han slog mig:-( Jag var inte beredd alls och det gjorde ont. Trodde i min fantasi att jag skött mig ganska bra ändå. Jag visste att han var arg, men jag trodde inte att det var så farligt. Hade bara inte kunnat ringa exakt då jag sagt att jag skulle det. Satt i möte på behandlingen då och kunde inte ta mig loss. Så han slog mig, flera gånger... I en källare..och jag trodde att det var jag kört. Det lös så där arg i ögonen, så där så man vet att det kan spåra vilken sekund som helst. Ibland ser jag i förväg att det där onda dyker upp, de där oberäkeliga som inte går så lätt att stoppa. Ibland funkar det att le lite, men nu var han arg. Så där arg att han röt åt mig också att inte ens le. Han ville att jag skulle vara rädd. Han knuffade in mig i väggen, han bojade fast mig en liten stund, men inte jättelänge. Fast han slog mig, bet mig och gjorde mig illa. Jag förtjänade inte det. Jag har ju skött mig ganska bra, jag har gjort det han sagt. Förutom de där samtalet som var några minuter sent. Det var ju inte meningen, men jag kunde inte prata med honom samtidigt som jag var på behandlingen. Fixade inte det. Jag sa förlåt flera gånger redan när jag var där borta i sthlm, så jag trodde det var lugnt. Fast de var det inte. Han slog mig i alla fall...och jag är lite sur..

1 kommentarer:

Monika sa...

Herregud, människa!!!Jag vet inte vem/när/hur,någon har tutat i dig att du är så lite värd. Jag önskar att jag kunde hålla om dig. Du är värd så mycket ömhet/kärlek. Du är så begåvad intelligent,ändå låter du dig behandlas så fel...Men visst fanken sitter du fast i "skiten"!