måndag 31 augusti 2009

Det vanliga också

Ibland glömmer jag nästan bort att jag har ett vanligt liv också. Det är precis det jag gjort nu. Missat att börja om att träna kom jag på att jag gjort. Det har ju startat om såklart, men jag har helt glömt bort det och har tydligen sommarlov fortfarande. Så nu i veckan ska jag ta itu med allt sånt igen. Idag har jag kommit i håg att handla, så att vi har mat i det här huset också. Hunnit med ett möte och försökt ta i tu med saker hemma. Får inte glömma bort vardagen mitt i allt kaos. Kanske de är tecken på att jag inte har gett upp, eller vad ska jag tro. Barnens alla aktiviteter är i startfälten och jag har fullt sjå att hålla reda på vilka dagar de har nu. Hade som precis lärt mig förra årets när de blev sommar och slut på allt. Måste också erkänna att just nu så är de lugnt på karlfronten, hyfsat i alla fall. Har inte haft så många kunder den senaste veckan, bara några stycken och det jätteskönt för mig. Fast jag antar att någon annan tjej har fullt upp vid det här laget. Jag slipper i alla fall och det är jag glad över.

0 kommentarer: