fredag 7 augusti 2009

Halvvägs till sjuttio...

Jaha och nu är jag ett år äldre igen...gammal och grå, rynkig och sliten...trött och slut..
Snart dax för graven...eller något sådant...
Fast tårta ska jag äta tills jag ser ut som en ballong...inga kunder ska jag ha...för idag ska jag bara ha familj och vänner...och jag ska le så mycket att ansiktet fastnar i ett underligt flin...tur jag har hyfsade tänder:-) Fast jag har som aldrig lärt mig varför de är så viktigt att fira att man blir gammal, de där fattade jag inte ens som barn utan försökte rymma och gömma mig varje gång det var dax att ha kalas...mitt eget alltså....andras gillar jag att fira...skitmycket..
Tror att de är uppmärksamheten jag ogillar, de där att bli påmind om att man finns i andras världar också..ja, men i alla fall....hurra för mig då...

7 kommentarer:

Vilsen sa...

GRATTIS på Dig vännen!
Ha en underbar dag...
KRAM

svartängel sa...

Tack vännen:-)) Hade du varit lite närmare skulle du fått lite tårta..kram

Monika sa...

Ett stort jättegrattis till dig:))Jag hoppas att din dag blir kanon!!!

Singelpappan sa...

Stort GRATTIS !

Hurra, hurra, hurra... :-)

Kram

svartängel sa...

Tack så mycket:-)) Kramar

Judith sa...

Grattis i efterskott. :-)

Kram

svartängel sa...

tack så mycket..kram