tisdag 9 juni 2009

Rastlös

Jag är rastlös, de slits och dras från olika håll och jag håller på att bli galen.
Tänker och funderar hit och dit för att reda ut i min hjärna. Vad som är rätt och vad som är fel. Vad gör jag för fel och vad jag gör för rätt. Varför jag är rädd och varför jag reagerar som jag gör. Det är inte lätt att vara svartängel ibland, men de finns de som har de svårare. Det vet jag.
Jag har alla förutsättningar att göra rätt och inte fel, men ändå blir de galet.
Hur många misstag kan man göra i ett och samma liv.

2 kommentarer:

Vilsen sa...

vila lite vännen. Ibland är det bäst att inte tänka för mycket. Fokusera på något annat, som är trevlig. Svaret har du ändå inom dig...
Tänker på dig, Och skickar varma kramar.

svartängel sa...

Jag vilar:-) De borde du också göra...
hoppas du har de bra...kramar till dig också