tisdag 2 juni 2009

Aldrig gör jag rätt

Jag kan inte förstå, hur mycket jag än tänker och funderar så lyckas jag inte.
Förstår inte meningen med att göra så.
Vad är de jag gjort för fel? Vilken bit var inte rätt? Även om jag försöker så lyckas jag inte. Varför kan de inte bara vara nöjda i stället för att hitta fel som jag inte förstår? Kan man inte bara sluta göra illa och bara lägga av? Vem kan vara stilla om det gör för ont, kan alla det förutom jag? En liten rörelse kan väl inte vara så farligt, ett litet omedvetet ryck kan väl inte vara hela världen? Eller är de det? Man behöver inte vara dålig för det. Tror jag i alla fall. Det är faktiskt väldigt svårt att noncalera hur mycket som helst och det är inte speciellt kul att sen bli straffad för omedvetna saker. Det var ju faktiskt inte ens meningen, jag försökte faktist så länge det var möjligt, eller nästan möjligt. Sådeså.

0 kommentarer: