torsdag 25 juni 2009

En slöardag

Idag är de strålande sol och hur varmt som helst. Jag ligger inne och slöar. Tvättar och försöker få ordning på saker och ting. I stället för att vara ute och njuta av att de är sommar. Typiskt mig alltså. Ställer bara till det mer och mer för mig själv just nu och är mer förvirrad än vanligt.
Idag har jag varit hos hjärnskrynklaren och där påstår de att jag numera pratar mer än tidigare, att de flyger ut ord från mig och att jag inte längre är lika försiktig och rädd som förut. Undra vad de betyder egentligen? Har jag blivit galnare än förr eller börjar jag bli bättre? Jag är skiträdd just nu för många olika saker och hur jag är resonerar så blir jag bara mer skraj. Som om jag känner, tänker och finns mer än förut. Skumt va??

1 kommentarer:

Judith sa...

Om du tvättar och grejar så är väl det jätte bra! :-)
Du gör något!!! Det är ju bra!

Bra skulle jag vilja säga att du pratar också. :-)
Så klart inte galnare. Gladare kanske snarare! Det finns en vilja att förändra. Och med den viljan kan du förändra allt du vill.
Goa du.
Kanske känner du att något är på gång inom dig? Att du är på gång att försöka förändra.

Jag tycker det låter positivt. :-)

En skumt bra grej!

Kram