torsdag 4 juni 2009

Ännu en dag

Kan ju inte gå omkring och vara olycklig varje dag heller!!!!
Det är inte min stil precis, fast nu har jag gjort de länge känns det som.
Måste hitta sätt att rycka upp mig och göra lite vanliga saker också.
Sitter nu och försöker planera ihop den sista tiden av kidsens skola så att jag inte missar något. Är klassförälder till båda och måste hitta presenter, men har inte en aning om vad jag ska handla.

Just nu är min tonåring till son i en skitperiod. Han är helt virrig och jobbig. Varje ord han tar dånar i hela huset och lillasyster hoppar till som en skrämd hare. Sonen har alltid varit lugn och sansad, en sån som går att prata med och som aldrig hittat på tokigheter. Det var tidigare de. Just nu så är de totalt tvärtom. Han låter, han morrar, lyssnar inte och ställer till med oreda. Hans humör svänger på två röda sekunder och jag håller på att bli galen.

0 kommentarer: