tisdag 9 juni 2009

Nyvaken

I natt har jag sovit som en död. Drömt en massa, men inget jag kan ta på idag. Vaknade nyss och är fortfarande inne på min första kaffemugg. Totalt helt slut, ingen energi eller ork kvar. Måste försöka vila igen en stund snart. Det har varit jobbiga är jobbigast och jag är slut. Måtte jag få vara i fred i några dagar nu. Så jag kan fundera hur jag ska göra. Den jag träffade igår försökte att jag skulle lita på honom, men jag har så svårt att göra det för någon. Det tar tid för mig att kunna känna tillräckligt med tilltro för att säga och göra de dom vill. Måste fundera på hur mycket jag orkar och var mina gränser är där. Låter de konstigt? Borde jag inte bara fort ta chansen och våga, eller kan jag tänka så att jag känner att de jag gör är rätt, så jag inte får mer ångest. Hur ska jag göra?

0 kommentarer: