tisdag 14 juli 2009

Vem har snott min sömn?

Något har hänt med min sömn!! Den har försvunnit och allt som återstår är en dödstrött ängel som knappt orkar stå på benen. Inte ens vingarna orkar hålla mig uppe.
En kombination av stelhet, värk och en sjukdom som äter upp mig och av någon form av ångest och förvirring har spökat hos mig den senaste tiden. Om jag somnar innan fyra på morgonen är det bra och kan jag sova längre än till åtta är det en underbar natt. Måste försöka ta mig i kragen och fixa till mig själv nu så jag inte stupar innan jag ens har tagit mig ovanför vattenytan.
Kaffet hjälper bara tillfälligt att hålla ögonen öppna och värmedicinen försöker jag hålla mig utanför. Den hjälper ändå inte så då är det bara onödigt att ta. Om den där reumaläkaren bara ringer mig snart så jag kan få ordning på medineringen snart och så jag åtminstone får bromsmediciner igen. De stoppades ju efter min allergichock för ett tag sedan och jag har varit utan sedan dess. För första gången på många år...bara för att de ville testa något annat på mig eftersom de förra slutade verka och jag blev sämre igen. Jag hatar mediciner och vill inte ha några egentligen, men nu behöver jag något som funkar.

0 kommentarer: