onsdag 8 juli 2009

Ut och vara social en stund

När de envisas med att fortsätta att regna så har jag inget annat val än att ringa till en kompis och säga åt henne att ta med sig dottern och följa med mig ut och äta lunchbuffe på kina... Försöker få upp min egen dotter och hennes kompis så dom inte sover bort hela dagen. De behöver nog lite mat de också:-)) Ska bli skönt att slippa laga mat och få umgås med andra en stund....fast samtidigt så måste jag ju visa att jag är hemma nu..så hur fortsättningen av den här veckan ser ut återstår att upptäcka...ha en bra dag i regnet

2 kommentarer:

Bloggullet sa...

Här är soligt ännu, har inte blivit något åskoväder.

Ha det så bra på kompisträff.Eller du har kanske redan varit där.
Kram

svartängel sa...

Ja, nu har jag varit i väg och ätit, shoppat och vandrat så mina fötter värker...här är det fortfarande regn, men ingen åska...kallt så förfärligt är det och jag undrar var sommaren tog vägen...kram