tisdag 28 juli 2009

För tidigt för att vara nyttigt

Här sitter jag nu med tredje muggen kaffe och förstår inte riktigt varför jag inte går och lägger mig igen. Jag är egentligen så trött att ögonen går i kors men ändå tar jag mig inte de där stapplande stegen till sängen för att kasta mig ner och stupa i några timmar till...Vad kan det bero på egentligen? Jag vet varför jag klev upp för flera timmar sedan, men nu när jag har chansen att sova så tar jag den inte. Ibland är jag bra knasig. Ska försöka ta en bok eller något och försöka läsa mig till sömns. Kom på att jag måste fara på stan och handla leksaker till en söt liten tjej som fyller ett år. Vad i hela fridens dar leker ettåringar med egentligen? Sånt har jag inte en aning om längre...Har någon ett skojigt förslag??

0 kommentarer: