onsdag 15 juli 2009

Åker snart

Idag ger jag upp och åker härifrån. Nu sitter jag här och försöker få igång mig själv såpass att jag orkar sätta mig i bilen och köra i några timmar. Fast jag antar att de tar några timmar till innan jag är utanför hemmet. Det tar så emot, även om jag vet att de antagligen blir bra när jag väl är där. Försöker i tanken bli den person som brukar vara där, den där svartängeln som är mer social, glad och trevlig. Jag ska ha kul när jag är borta och jag hoppas att jag får bra väder också så jag inte blir instängd i en stuga när de regnar ute. Då blir jag galen fort och rastlös. Ha de så bra när jag är borta nudå...kram

4 kommentarer:

torgust sa...

Kram och omtanke :-)

svartängel sa...

Kram till dig också:-) Hoppas du har de bra...

Anonym sa...

Hoppas du får det underbart!
Kram!

Judith sa...

Hoppas du får det minst lika bra som jag haft på min resa. Att äntligen få vara sig själv helt och hållet är helt underbart.

Du är väl värd det. Kramar