måndag 11 maj 2009

Trött, glad och beslutsam

Tänk att den här dagen också har passerat. Utan större besvär förut att jag numera lider av konstant trötthet. Skulle behöva hälla i mig litervis med de läskiga energi drickorna de pratas så mycket om. Smakar skit, men de gör mycket annat man kan bli pigg av också så...:-) Fast jag avstår nog från det och håller mig till den underbara svarta vätskan som alltid finns i mitt kök:-)
Förstår inte riktigt hur jag ska orka med flera veckor med vård, är van att klara mig själv. Samtidigt vet jag att det här är något som jag behöver, därför ska jag göra de bästa av det. För min och barnens skull. Dom behöver ha en lite piggare och gladare mamma. En sak i taget och det viktigaste först. Just nu får de här vara viktigast och så tar jag i tu med de andra sedan. Det här fixar jag....

3 kommentarer:

Vilsen sa...

så klart du gör...!!!!
Vad glad jag blir.
Var rädd om dig vännen. KRAM!

Monika sa...

Vad bra att du tar dig tid med att vårda dig själv...Kom ihåg ensam är INTE stark...Du behöver stöd och hjälp.
Va rädd om dig en stor kram

svartängel sa...

Jag måste ta mig tid till att vårda mig själv:-) Mina barn skulle vara väldigt ensamma utan mig...och jag måste bli pigg så att jag orkar med allt.
Försöker vara rädd om mig och jag försöker be om hjälp, men det är inte alltid så lätt....
Kram till er också:-))