måndag 4 maj 2009

Måndag

Nu börjar jag nästan bli stressad över lugnet. Knäppt men sant. Oron börjar vakna i kroppen och jag börjar vara rastlös. Måste börja ta i tu med saker och ting nu som jag missade förra veckan. Avbokade både tandläkare och hjärnskrynklare förra veckan och några andra viktiga saker jag borde ha gjort. Till helgen ska barnen åt var sitt håll i landet och jag måste börja planera. Dottern far till stockholm och ska ha dansuppvisning och sonen ska till fjälls som representant för församlingen och jag ska vara ensam hemma. Glad ändå att dom har sina saker att vara engagerade i. Som dom trivs med och är bra på. Nått vettigt kanske jag har gjort ändå...

4 kommentarer:

Vilsen sa...

Det är klart att du är en underbar mamma, och människa!!!!
Vad säjs om att träna dig att ha det lugnt, och ha lite tråkigt ibland?
KRAMAR FRÅN MIG!!!

svartängel sa...

Det är svårt att ta det lugnt och ha tråkigt, det rycker i den gamla slitna människan:-))
Fast jag tränar....och försöker..
Kram till dig också.-)

torgust sa...

Javisst, är det en stor tröst och uppmuntran när det går bra för barnen.
Jag blir inspirerad av att du berättar om din livskamp. Kram

svartängel sa...

Tack Torgust:-)