fredag 1 maj 2009

Fixat

Åh, nu funkar det igen:-)) Hurra...jag blev aningen stressad när jag trodde att jag gjort något galet så att allt bara försvunnit, men efter lite bök så ordnade sig det igen:-)
Har en lugn dag, med mycket vila, lite städ och pyssel. Jag ser ju inte klok ut så jag kan inte ut och ställa till med något precis. För jag tror inte att karlar vill ha en rödprickig svartängel med feber. Några gränser borde de ha i alla fall...så så sura tror jag inte att dom är....
På slutet har det faktiskt varit väldigt lugnt på den fronten så jag ska inte klaga. Antagligen blir de värre snart ju varmare det blir ute. Deras semestrar brukar vara ganska jobbiga för då dyker det upp massa extra folk som behöver mig, men än är det ett litet tag kvar tills dess och jag ska försöka vara bortrest en hel del i sommar...där de inga karlar finns...

1 kommentarer:

Judith sa...

Hejsan och tack för din kommentar hos mig.

ang. bloggen så hade jag också samma problem förut så det var nog något för flera på blogger.

Känner i alla fall igen mig en hel del i din beskrivning av dig själv. Medberoende och beroende och visserligen inget fött barn men dock ett änglabarn som jag också tror är med och tittar till ibland.

Ska läsa in mig mer på dig. tack för att jag fick reda på dig genom din kommentar.

Önskar dig allt gott.