fredag 30 oktober 2009

Trött och slut

Jag är helt slut och färdig. Har inte mycket energi över just nu. Nästa vecka åker jag igen till sthlm och jag har inte ordnat för något av de praktiska ännu förutom var jag ska bo och sånt. Jag har inte börjat att tvätta och mitt hem ser mer och mer ut som skräp. Jag är alltid en mycket rörig person när det gäller att hålla städat, men just nu börjar de likna kaos. Inte hjälper det mycket att barnen har lov och vissa dagar har de flyttat in en hel hög med andras barn här som skapar tvätt och disk i massor. De är fina, men rätt jobbiga också. Om några dagar sticker min pappa till främmande land för ett snabbt biståndsprojekt och jag hade nog velat följa med honom, bara för att få komma bort och få vara där det är varmt och skönt. Dessutom behöver jag få tänka på annat en liten stund. Fast de är försent att ordna, men jag vill..

0 kommentarer: