torsdag 22 oktober 2009

Slöarkväll

Just nu slöar jag i massor..den här veckan har det annars varit fullt upp med massa praktiska saker..Och jag har hunnit med yoga och vattengympa så jag börjar känna mig lite hurtig..jag som är en riktig latmask:-) Utvecklingssamtal för sonen och i morgon för dottern har jag avklarat också. Bestämt mig för att nästa vända i sthlm ska jag bo på ett annat ställe än där jag har bott tidigare. Jag vill ha de lite mer trivsamt för mig..men fortfarande centralt. Ska vara där en dag längre också nästa gång när jag ändå far dit. Det jobbigaste är att vara utan barnen för jag är egentligen inte van vid det. Jag vill ha dom hos mig hela tiden, men ändå vet jag att de har det bra där de är. De är säkert nyttigt för oss alla att pausa lite i från varandra litegrann ibland också, även om de inte är så roligt...Tur jag ska vara hemma med dom under lovet i alla fall.

0 kommentarer: