torsdag 22 oktober 2009

Godmorgon

Idag har jag möte med min hjärnskrynklare och jag hoppas att hon kan hjälpa mig att reda ut något av mina beslut jag måste ta. Jag själv vet ungefär hur jag vill ha det, men jag måste nog ha lite hjälp att se till att allt funkar så också..
Nästa vecka har barnen lov och ingen av dem vill spendera det med mig. Jag frågade dem om de var något särskilt de ville göra. Dottern tyckte att vi skulle åka utomlands och ta med oss någon av hennes kompisar. Om inte de gick att ordna ville hon vara hemma och vila. Det innebär nog att jag ska ha huset fullt av hennes kompisar som både ska sova, äta och stöka till här. Sonen ville åka bort och hälsa på en av hans vänner i några dagar. Sen ville han också vara hemma. Jag som tyckte att vi kunde göra lite små utflykter...typ äventyrsbad och sånt, men det ville inte dom såvida vi inte tog med oss några extra barn.

2 kommentarer:

Signe sa...

Det låter som ett tufft liv att leva. Yoga kan vara värsta receptet mot det mesta, jag önskar dig lycka till.

svartängel sa...

Yogan funkar ganska bra faktiskt, även om jag tror att jag ska dö varje gång:-))