söndag 4 oktober 2009

Godmorgon

Idag känns de lite bättre förutom att de öser ner regn här. Fast då har jag något att skylla på när jag vill vara hemma och lata mig i stället för att ränna ute. Dessutom pratas de om halka på vägarna, något som jag inte alls gillar..
Det räcker ibland att man sover bort några timmar av oro så försvinner de värsta. Även om en hel del är kvar i min skalle. Jag tänker och försöker resonera med mig själv om vad som är bäst att göra. Många grejor går emot varandra i hur jag lever just nu, men jag har inte så stora val. Måste stå ut ett tag till med allt dubbelt. Det borde inte vara svårt med tanke på hur länge jag har fixat allt de andra. Ändå så lever jag i en känslokarusell just nu där allt pendlar från kolsvart död till någon grönaktig mellanplats där de växer några maskrosor...typ

0 kommentarer: