måndag 12 oktober 2009

Usch

I morgon är det dags igen att åka till shlm och ny behandlingsvecka. Som om jag ska orka med det igen. Jag hinner inte ens hem och landa, känns det som i alla fall. Mitt hem verkar förfalla och jag har inte tid att andas. Fast om en liten stund ska jag iväg på yoga och träna igen. Förra gången fick jag hemst ont i nacken och axlarna efteråt, men den här gången ska jag vara lite mer försiktig och inte försöka kika så mycket hit och dit. Vitsen är väl att koncentrera sig på att göra rätt i stället för att titta om det ser rätt ut. Sen måste jag nog börja packa igen för ny resa. Tur att det inte behövs så mycket mer än kläder. En uppgift har jag att arbeta på som behandlingstället har gett mig och som jag inte har gjort klart ännu. Jag har haft så mycket möten och träffar att hälften hade varit nog. Jag är trött, jag vill vila och jag orkar inte så mycket mera nu tror jag.

2 kommentarer:

ettundergivetunder sa...

*lämnar hundratjugomiljoner kilo styrka och mod*

Anonym sa...

lart mycket