måndag 2 november 2009

Stillastånde svartängel

Jag mår skit, urdåligt och jag är ett jäkla vrak...som inget orkar just nu.
Vad är det för vits med någonting, när jag ändå bara ingenting är.
Jag hatar att inget vara och jag avskyr att ingenting orka, men just nu är de så allt är.
Därför är jag usel på att skriva i den här fåniga bloggen också...och jag kommer ingen vart med mitt liv heller så det blir bara massa deprimerad dynga som jag petar ner. Jag vill kunna skriva glada och roliga saker också, men just nu känns det inte som om det finns något sådant..Inte när de gäller mitt hemliga horliv i alla fall. I de andra finns det hela tiden små glada stunder med barnen eller med vänner...givetvis..och det är tur för mig i alla fall för annars hade jag väl förlorat förståndet för länge sedan och hängt i en galge i skogen eller något annat knasigt..
Nu står jag i stället och stampar som ett frustrerat troll och tar mig vare sig framåt eller bakåt..och jag har inte tid med det...jag vill få ordning på allt nu..helst i går och jag har inget tålamod med nederlag skapade av mig eller andra..

0 kommentarer: