onsdag 11 november 2009

Nu får jag nog klara mig själv

Jag kanske inte får fler behandlingsveckor, de kostar pengar att skicka bort mig och jag måste nu söka för en ny period. Det verkar jobbigt. Förut, för länge sedan tänkte jag använda mig att mina horpengar till att betala för min egen behandling. För det är som onda pengar för mig, som jag inte vill ha utan mest bara ge bort. En annan orsak till att jag tänkt göra så, var att då skulle inte någon här omkring mig behöva veta om vad det var jag behövde behandling för. Jag ville vara hemlig. Nu är det som rätt kört med där hemliga grejen eftersom massor med myndighetsfolk vet om vad de är jag gör. Dessutom kändes det rätt skumt att vara tvungen att sälja mig själv för att ha råd med en behandling som har syfte att jag ska sluta med just det. Fast de känns lite otryggt nu att inte veta om jag kan få mer hjälp eller inte.

0 kommentarer: