onsdag 1 april 2009

lite stress

Har nu varit på röntgen och nu hoppas jag att det börjar ta slut med läkartider och kontroller. Tur jag har högkostnadskort sedan länge för annars hade det inte varit kul.
Nu sitter jag och väntar på att telefonen ska ringa, för jag har långtråkigt och vill kackla bort en stund med någon...

Det är vår ute och jag skulle önska att jag hade ork att njuta av den också, för vips dyker det väl upp ett snöoväder och förstör mina vårkänslor:-)

I kväll ska jag hjälpa sonen att städa bort gamla grejor han inte använder och som ska kaseras eller sparas, han är inte den mest städiga varelse man kan kunde ha önskat så det är väl bäst att passa på när han har ångan uppe.

2 kommentarer:

Monika sa...

Ta det luuuuungt, din kropp måste få läka ut:))Ha en underbar dag

svartängel sa...

Jag försöker, men det är lång tråååkigt och trist. Jag vill hinna med allt ju...
Hoppas du också har en bra dag:-))