tisdag 21 april 2009

Bläää

Igår kom min son hem från skolan och sa -mamma jag mår inte bra!!! Sen gick han och duschade. Några minuter senare ropade han -kom hit!!
Vi har magsjuka i huset och jag fasar för vems tur det är sen. Det är nu ca elva år sedan sonen hade den här typen av sjuka sist och jag uppskattar det inte.
Nu står han i duschen igen. Underligt nog hade han tänkt vandra till skolan idag, men jag stoppade honom och sa att han skulle vara hemma. Vad är de för underlig unge som VILL gå till skolan fast han är sjuk??

2 kommentarer:

Vilsen sa...

Vad glad för det! Att han inte är problem barn..
Trist med magsjukan:(
Ha en bra dag, trots allt!
KRAMAR

svartängel sa...

Joo jag är glad för det...det kunde ha varit värre..
Nu är han frisk igen och magsjukan höll inte i sig länge..
Hoppas du också har en bra dag..kram