söndag 29 mars 2009

skitkväll kan man kanske säga...

Nja, det gick väl inte så bra i kväll med socionomen och hennes långhårige karl. Vi hamnade i gräl såklart och jag skrek åt henne och hon skrek lika mycket tillbaka. Jag förklarade för henne att jag ändå hade rätt och hon fel, men hon tyckte tydligen tvärtom. Hon pratade lagar och regler och jag orkar inte lyssna på sånt. Sen lugnade vi oss och började prata svammel i stället. Hon är nog inte arg så länge....tror jag i alla fall.
Just nu så sitter jag och dricker vin, det är ganska gott men jag blir bara snurrigare och snurrigare i skallen. Vet att jag inte borde, men kunde inte riktigt låta bli. Jag har nyss varit sjuk och skulle nog ha haft mer vett i skallen än att ta mer risker med min hälsa. Fyllan värmer bäst...näsi, jag ska nog ta och sova en stund nu innan jag blir för trött...

1 kommentarer:

Anonym sa...

En ny dag är här. Hoppas den blir bättre. :)