fredag 27 mars 2009

Bara massa tankar

Just nu står det en hel del i tidningarna om sexhandeln som finns i sverige, där unga tjejer används till gangbang och massa annat av så kallade vanliga män. Det har länge förvånat mig att det är så få gånger det verkligen kommer fram och upp på ytan. I Expressen har jag läst om en ganska så ung tjej som blev gravid efter ett gangbang. http://stockholm.expressen.se/nyheter/1.1513035/tonarstjej-blev-gravid-med-ligaledaren Jag vet ju att sånt är ganska vanligt, men samtidigt så stör det mig en del. Lite betalt verkar de få också måste jag säga. Jag har stött på en hel del unga tjejer i olika sammanhang och som finns ute på en del sexsidor på nätet. Ganska nyss hade jag en sån som skrev till mig och bad om tips. Först trodde jag att hon ville ha hjälp för att ta sig ur härvan, men jag förstod ganska snart att det hon behövde hjälp med var att klara av smärtan vid en del sexgrejor. Hur hon skulle göra för att det skulle göra mindre ont eller åtminstone så att hon skulle kunna uthärda det hela. Jag är ju verkligen inte rätt person att fråga. Både för att ibland vill jag kidnappa dessa tjejer och gömma undan dom, men också för att jag har en smärtgräns som heter duga. Inte alltid, men oftast. Jag kan förflytta mig från mig själv på nått underligt sätt så att jag inte känner smärtan. Sånt är livsfarligt eftersom jag aldrig klarar av att stoppa själv. Jag måste lita på att karlarna själva vet när det räcker, eller hoppas på att de inte ska orka så många minuter till. Jag har ju inga riktiga gränser för vad jag kan och inte kan göra. Så vill jag ju inte att dessa unga tjejer ska bli, de ska ju inte bli som mig heller. Läste också för någon dag sedan i darksides diskussions forum att en del undergivna aldrig använder stoppord eftersom de då anser sig själva vara dåliga undergivna. En lydig slyna ska aldrig klaga eller protestera utan ska vara nöjd över att de kan tillfredställa sin master.

0 kommentarer: