tisdag 17 mars 2009

Livet är pest

Är dålig nu, mycket dålig och ligger ner 90% av dagen och resten av tiden fördelar jag mellan att duscha, klä på mig och hämta kaffe eller nått att äta.
Kan bara ligga ner utan att ha ont och direkt jag sätter mig upp börjar det om igen. Jag försökte tjuras länge genom att försöka vara uppe, men nu orkar jag inte det heller.
Just nu är livet inget roligt, lite rädd är jag och en aning olycklig. Fast jag lever i alla fall och förhoppningsvis så blir jag bättre snart så livet kan fortsätta som vanligt.
Tur att jag kan ha en dator i sängen och telefonerna så jag har nått skoj att göra ändå:-)

2 kommentarer:

Resenären sa...

Hoppas att det snart blir bättre!

*kramar om*

svartängel sa...

Jag tror att det snart blir bättre:-)
Hoppas att du har de bra. Kram