fredag 16 januari 2009

En grej till avklarad

Idag har jag lämnat in de sista skoluppgifterna, jag har en minigrej kvar som jag måste fixa i, men den räknar jag som inte in eftersom den tar inte mer än en timma att kladda ihop.
Jag är helt klar nu med alla studierna såvida jag inte får någon komplettering förstås.
På måndag ska jag ställa mig som arbetssökande, hur gräsligt är inte det? Numera har jag kanske fyra års universitetsstudier bakom mig och inget jobb. Vad är vitsen med det?
Ungefär som att min hjärna fungerar men ingen vill ha mig ändå...För helt osmart kan jag ju ändå inte vara om jag har gjort det här under värsta kaostiden i mitt liv? Nederlag ger försämrat självförtroende måste jag säga. Som om det inte var nog med allt annat som händer kring mig just nu.....uuuäääää

2 kommentarer:

Vilsen sa...

Du är klok, och skön. Du har klarat utbildningen, kommer klara att ta dig ur beroende, och förändra beteendet.
Du får jobb ,och kommer bli hel...
Jag tror på dig!
Ha en skön och lugn helg!!!
KRAM.

svartängel sa...

Jag hoppas att det snart dyker upp ett bra jobb till mig och jag har några på gång som jag ska söka nu...så håll tummarna