tisdag 8 september 2009

jaha

En vecka kvar nu tills behandlingen...och jag är rädd så förskräckligt..men det ska nog ordna sig. Fast huu så gräsligt hemskt det ska vara...och förfärligt jobbigt också. Hur ska jag klara av det?
Tycker att de är ganska många grejor nu omkring mig och jag har rätt svårt att orka ta hand om någonting. Fast jag försöker och jag lyckas ändå att hålla humöret uppe rätt bra. Har dock tackat nej till jobbet nu...och idag har jag fått en kallelse till en ny läkartid. Den här gången hos reumatolgen och ironiskt nog dagen efter tiden hos neurolgen. Det tar nämligen ca två timmar en väg att ta sig till båda dessa läkare eftersom dom inte finns på sjukhuset vi har här. Så om jag inte avbokar neurologen så har jag rätt mycket tid att resa de där dagarna...kul värre..

1 kommentarer:

Bloggullet sa...

Jag förstår att du är orolig, oro är en arvedel ungefär som ångest.
Kram