tisdag 17 februari 2009

Långtråkiga dagen

Min dag bara rullar på...inget händer och inget sker.
De enda jag åstadkommit idag är nog en vända till akupunktören som stuckit mig full av massa nålar. Idag fick jag höra att jag var ännu mera spänd än jag brukar vara. Jag reagerade på varje nål och jag hade svårt att koppla av. Iskallt är de här ute och jag fryser direkt jag kikar ut genom dörren. Helst vill jag nog ligga hemma under ett täcke hela tiden och aldrig visa mig utanför.
Ortopeden ringde och ändrade dag, typiskt va. Jag som har väntat nästan ett halvår på den tiden och nu måste jag vänta några veckor till. Hade som förberett mig på att få göra bort alla typer av läkartjafs nu och sen få lugn och ro i evigheter.
Jag är trött idag och vill vila mig mer och mer....och bara vara

0 kommentarer: