onsdag 25 februari 2009

Ibland är det lite för många punkter att orka med..

Enligt denna snygga attraktiva läkaren så var jag inte riktigt frisk och han skrev ut nya reumamediciner åt mig, läskiga ena som gör att jag måste springa varje vecka och lämna prover så jag inte blir för sjuk av medicinerna. De förra jag hade behövde jag numera bara lämna prover för ibland då och då. Dessutom gav han mig en ny läkartid också, som om det inte räckte med en hel dags plåga. Fast jag erkänner att läkaren hade rätt, jag är sämre nu och har det ganska jobbigt. Har lite för många saker omkring mig och har inte orkat ta i tu med något. I flera år pluggade jag, samtidigt som jag sålde mig själv, tog hand om barnen och försökte överleva. Struntade i att jag var sjuk för jag orkade inte ta tag i det också och nu helt plötsligt ska jag både se till att jag blir av med mitt sexmissbruk och bli bättre i min fysiska sjukdom. Ja och söka jobb också förstås....kan påstå att inget av de punkterna är lätta och jag åker på nitar hela tiden. För jag måste också hinna med alla vardagssaker, ta hand om barnen och se till att dom har det bra och såklart hinna vara den vita ängeln. Göra alla bra saker och vara lite vanlig, men det är svårt så förfärligt. Faller jag i ett hörn så fortsätter jag att rasa i alla hörn och tillslut finns inget kvar.

1 kommentarer:

Gisan sa...

Det är inga svåra ekvationer du ska få ihop. Kramar till dig...