lördag 21 februari 2009

en vanlig dag...

sitter och ugglar framför tv:n och kikar på melodifestivalen. Fast egentligen är jag nog mest intresserad av att höra på låtarna och sen struntar jag i resten....eller kanske inte...såg någonting vackert och sexigt där som dansade runt och sjöng...hehe
Sitter och knaprar på lite minipepparkakor fast jag egentligen borde äta morötter eller nått...man ska nog inte börja vara med i viktklubb just innan en helg tror jag. Det var väldigt osmart av mig, för nu lär jag ju misslyckas totalt....fast efter en helg kommer ju alltid en måndag.. Annars har inget särskilt hänt här förutom ett storgräl med sonen som resulterade i lite dataförbud för honom. Avskyr när det blir bråk...

1 kommentarer:

Vilsen sa...

Skönt med en vanlig dag. Trist, när det blir bråk med ungar, och på måndag blir vi ordentliga och ska börja tänka vad vi stoppar i oss..:)
Önskar dig en trevlig, helt vanlig söndag...;)
KRAM