onsdag 2 december 2009

Jobbigt

Jag vill inte vara här längre, jag vill rymma långt bort och aldrig komma hem igen..som en trotsig tonåring..Eftersom jag en gång varit en sån så vet jag att det inte hjälper att bara sticka...även om det lockar väldigt mycket. Ibland känner jag mig precis som jag gjorde då..Samma onda tankar och samma idiotiska beteende fast en aning värre.
Vad är det som gör att jag aldrig lär mig och hela tiden faller tillbaka. Att ju sämre jag mår dessto mer galenskaper ställer jag till med.Mina gränser totalt suddas ut och jag klampar över dem som en galen elefant..Kanske jag går lite hjälp av de som äger mig, när de gäller de där gränsöverträdandet, men jag gillar inte att skylla i från mig heller. Det är väl det som jag vill undvika när jag också försöker dra mig ur. Att slippa skylla på andra och i stället bara se till vad jag själv har gjort för att hamna i det här. Fast de är fruktansvärt jobbigt när jag inte får välja vad jag ska göra och vad jag inte ska. Att någon annan styr allt och att jag själv bara på grund av en idiotisk rädsla inte kan säga i från. För man får inte göra det...och om man försöker så händer de saker..sånt jag försöker undvika..för de är inte roligt alls..och jag vill rymma härifrån...

2 kommentarer:

Vilsen sa...

skickar en varm kram till Dig...
Tänker på Dig och tycker om Dig...

svartängel sa...

Tänker på dig också och tycker om dig vännen..kramisar..